Media Reklama
Політична реклама

Політична реклама

Політична реклама – вид реклами, спрямований на зміну політичного поведінки суспільства або його частини в умовах політичного вибору. Пропонує собою комплекс заходів і методів представлення і просування політичних об’єднань, сил, ідей і практик, які орієнтовані на зміну політичних настроїв у суспільстві та на досягнення визначенних цілей у політиці. Організація та проведення національних і локальних політичних рекламних кампаній у зовнішній рекламі, на радіо та в інтернеті. Для досягнення всіх цілей політичної рекламної кампанії необхідно знати законодавство, ефективно спланувати плани виходів рекламних повідомлень у ЗМІ, короткий та зрозумілий креатив політичного повідомлення, яке також розкриває ідею, наміри, дії політичної партії чи кандидата. Також необхідно глибоке знання рекламного ринку, власників ЗМІ в кожному регіоні проведення політичної рекламної кампанії, мати розуміння, правила та відносин місцевої влади до
політичної реклами. Дуже важливо при формуванні планів політичних рекламних кампаній враховувати особливості ЗМІ та використовувати їх для максимального досягнення цілей і завдань. Наприклад, на думку політичних технологів,
зовнішня реклама має дуже високий рівень довіри і створює з віртуального образу, реального фізичного кандидата, якому можна довіряти. Радіостанції допомагають оперативно і широко доносити рекламне повідомлення. Інтернет розкрити глибину, креативність, індивідуальність. Великий досвід проведення національних і локальних політичних рекламних кампаній дозволяє досягти будь-яких поставлених цілей і завдань, завоювати серця та голоси виборців. Ми об’єднуємо професіоналів та пропонуємо високий рівень відповідальності і високу результативність проєктів.

Language | Мова